Saturday, May 2, 2009

好久了

近来,好久没有上网了。
原因:
可恶的电脑、不稳定的网络。。。。。

这几个礼拜里,我彻底的学习到了很多事物,也改变了良多。
但是,就只有体重~~~少了12kg后就一直维持不变,伤脑筋~
那么我就再减...再减...我减...减...减...
但是,
少吃点...(好痛苦)
做运动...(好累,有muscle时会更痛苦)
减肥药...(危险)
瘦身课程...(好贵)
吃“很健康”的食物...(好难吃)

所以,只有自己鼓励自己后,然后唱那首改编了的《怎么办》,

为什么你为什么
那么不讲理的还是不走
害得我你害得我
穿不下衣服甚至是穿爆了
靠近我别靠近我
看到你在我就快要疯了
完蛋了你完蛋了
我会让你永远真的离开我的!

怎么办 感觉真烦恼
体重不下让我很e mo
怎么办 我想轻飘飘
但却想梦般无法实现

你怎么可以这样一直赖我身上
甚至好像已经爱上我
我虽然无力抵抗但是日子还长
终有一天让你离开我身上

唱完后,我又会开始胡思乱想:
这世界上有爱神、厨神、食神(我曾经也是)总之什么神都有。
但是....
怎么就没有“瘦神”(瘦身?)???

好了,为了终止我在胡思乱想下去,只有停止再写了...

朋友,记得别笑啊!!(给点面子嘛...)

11 comments:

  1. Your post made me smile! =D See, I didnt laugh =D

    ReplyDelete
  2. 我觉得我很不够朋友,因为我还是笑了。xP

    不过你也真的有够创意的。

    真想念当时在排演这部剧的时候呢!这么快,2年了呢。
    =)

    ReplyDelete
  3. aiyo i think the 瘦神 only likes me la....do nothing also so thin..XD..not trying to lc ok??wat i wan is 肥神...or maybe “fit神”...

    ReplyDelete
  4. u make me worry ler..actually u r not heavy also..y do u need 瘦神.right? ^^

    ReplyDelete
  5. Hahahaha...I want to laugh~~~No need to keep la.u ok d..I not yet say keep u say first??? No Way!

    ReplyDelete
  6. to jia jia,
    haha...thx jia...smile is good for health!XD

    ReplyDelete
  7. to winney,
    我可是超怀念那句“我可是男生啊~~”
    哈哈!!
    所以才会想起这首歌,然后在很懊恼的情况下改编了,希望唱片公司不会找我算帐...

    ReplyDelete
  8. phang lip kent!!
    wats make u haven sleep at 3am??
    miss your darling or wat???
    haha...yea man!you seriously need the help of 肥神,or u wan me to donate some fats to u???o.O
    kakaz

    ReplyDelete
  9. jun xiang,U no need worry so much la...hehe..I on diet also good for my health mar...den i can avoid for diabetes,heart attack,high blood pressure etc...=p
    thx for u concern ya...u must put on some weight btw...XD

    ReplyDelete
  10. Ms princess,u look cute ok!so no need to keep fit la...but i dont k?so need to keep slim lo...if not go out also will scare ppl off de...

    ReplyDelete
  11. cannot say like tat la sis...Ur family not yet scared by u also ma rite? I think jun yan need keep also la...call jun dee to teach u two gym la...hahahaha

    ReplyDelete